Friday, February 6, 2009

nikon d80

Nu mai scrisei de ceva vreme. Muncile astea, combinate cu o lene regeasca m-au facut sa ma tin deoaparte de tine, iubitul meu blog. Hai sictir, de fapt. As prefera sa citesc o carte, dar tot lenea ma tine departe. E timpul sa fac o schimbare in viata mea culturala. Mai renunt din timpul de filme.

Ca m-am tot uitat la filme saptamanile trecute. Pe unele le-am pomenit pe zeemoviez, pe altele nu. Asta nu ma scuza, stiu, dar macar faptul ca ma culc pe la 4-5 dimineata ar trebui sa va spuna ceva. fiecare intelege ce vrea.

Unul din sfaturile pe care mamele nu le dau cand suntem mici este sa nu ne ducem la cumparaturi daca suntem chercheliti. Tindem sa scoatem din buzunar mai mult decat face.
Ei bine, eu sunt dovada vie a faptului ca acest sfat este bine ca nu a fost dat. Prins in menghina spleen-ului si a nevrozitatii (da, am scris bine, exista si nervozitate, si nevrozitate) am dat sa ies afara din casa, cu inima mica cat un purice ca poate m-o prinde politia cu bere la bord. Noroc ca mall-ul este la 1 minut de condus, ca pe jos nu mergeam, din cauza de, ati ghicit, lene.
De fapt am plecat sa iau un stick usb de 4 GB, ca vroiam sa ma uit la Nunta muta pe noul meu Home Theatre System (sa moara dusmanii din Crangasi, ca am pe langa a4 si home cinema), iar stick-ul meu, primit cadou odata cu abonamentul la Economist era de doar 1GB (cheap bastards), fix cu 250 MB mai mic decat marimea filmului. Furios, cu flacari iesindu-mi pe nasul operat, m-am avantat in Geant sa dau iama in usebei (sau sunt usebele, ce sex are USeBeu ?) Dar nu degeaba Diavolul se imbraca de la Prada si marketingul se invata in US, domnul manager de magazin a pus o oferta tare la intrare, de care si fostul meu aparat, ajuns acum pe cine stie ce maini spaniole cu parfum aztec, ar fi fost inciudat, si-ar fi deschis diafragma la maximum si ar fi albit toate cadrele.

Una peste alta, m-am procopsit cu D80, 2 obiective, 18-135 si 70-300, impreuna cu un card de 4 GB si o geanta pentru 1300 USD. Stiu, probabil ca in US il gaseam putin mai ieftin, dar pana sa comand in US etc plus drum, facea tot atat. In plus, aici am garantie.

O sa revin si cu poze la masina, de data asta reale si cu o poza la home theatre, mweahahahha.

6 comments:

Unknown said...

Si o poza la D80 am dori.
:))

Anonymous said...

Nenea super pret la aparat, insa nu cred ca tb te astepti prea mult de la obiectivul 18-135, mai ales ca nu e VR.

P.S. Nu poze cu masina si cu teatrul pentru acasa ne dorim....un pic de desert, un self-portrait, poze de prin oras....ar fi mai bine venite.

Unknown said...

@razand: facem si o poza la D80 - check-out the blog tomorrow for an update.

:traian: nu ma astept prea mult de la 18-135, vreau insa sa imi iau 1.4, 50mm ca si obiectiv de portrete si pe cel 70-300 sa il pastrez pentru outdoor. aici in dubai chiar se preteaza, avand in vedere distantele uriase intre zonele de interes.

Rin Tin Tin said...

Nu uita sfaturile mele de la postul precedent apropo de poze cu masina. Si sa vad lucirea orbitoare, da?! Mwahahah

Gabriel said...

Zic sa te bucuri de achizitie si sa ne incanti si pe noi cu declansari de senzatie :)

Silvia said...

ce e cu tine? :-) habibi unde sunt posturile :-)))