Wednesday, December 31, 2008

Anul Nou in Dubai

Cum se poate petrece Anul Nou in Dubai - cu un pahar de bere in fata si altul pe vine, o friptura de vaca cu niste cartofi prajiti, Aki Kaurismaki cu Lights in the Dusk si o istorie a culturii romanesti care ma asteapta de 2 saptamani sa o deschid.

in rest, utorrent trage in continuare cu o viteza ametitoare daca as fi baut mai mult filme de kaurismaki, chantal akerman si preston sturges. de-abia le astept.

azi in sfarsit am luat cheia de la apartamentul unde o sa ne mutam pe 28, cand vine si Moni. pana atunci o sa se monteze frigiderul, aragazul, masina de spalat vase si masina de spalat rufe, impreuna cu noul televizor si home cinema, de care sunt tare mandru. de-abia astept sa pun filmele la el. si ceva berica din duty free in figider, sa nu stea gol saracu, ca tare frig i se va face.

enjoy the new year, dragilor

2 comments:

Anonymous said...

Happy New Year !

sir, revelionul tau a fost beton pe langa ce am patit eu : muzica house non-stop intr-un club de fitze din Iasi, fara mancare, si cu bautura consumata instant de domnisoarele de la masa... ce vremuri traim, in care fetele se imbata si baietii se uita la ele cum cad peste masa, pe vremea mea era putin diferit :-)
in rest toate-s bune, noul guvern conduce tzara intr-o directie lambda, iar criza n-are cum sa ne loveasca, caci "suntem atat de unici incat sfarsitul lumii se va opri la granitele noastre" (citat din memorie dintr-un text de-al CTP-ului de acum vreo 10 ani)

am profitat de vacanta pt a viziona niste filme despre comp(l)oturi si conspiratii internationale, Zeitgeist 1 si 2, le-ai vazut ?

keep in touch,

Unknown said...

Salut domnule ! Bine ca am vazut acum comentariul matale, ca altfel nu iti raspundeam.

zeitgeist-urile inca nu le-am vazut, le-am gasit pe videos.google.com acum ceva vreme,as fi vrut sa le vad.
despre guvern, numai de bine...

sorry de rev. priveste totusi partea pozitiva, se poate profita acum mai mult decat pe vremea noastra, ca sa nu mai spun ca pe vremea noastra beai sa iti faci curaj sa te duci sa le inviti la un dans, acuma iti faci curaj sa te duci sa dansezi cu ele fara sa verse pe tine :-))) I'm gross, I know :D

ma bucur ca esti acolo, in blogosfera. ne auzim, eu intentionez aici sa imi postez momente din viata. altfel le uit, nu de alta.