Thursday, January 1, 2009

prima zi din douamiinoua

am intrat in douamiinoua band bere,mancand o friptura de vaca cu cartofi prajiti,ascultand arctic monkeys, navingand pe QuestionableContent si avand deschis lights in the dusk a lui kaurismaki. poate imagina cineva un moment mai tranchil decat asta? eventual poate dormind.

dar mi-a lipsit moni,a fost primul si sper ca si ultimul craciun si revelion pe care l-am petrecut separat de cand ne cunoastem. si chiar asa, primul an in care intram casatoriti, noi il petrecem departe unul de altul. viata de $%^&^".

acum ascult dead can dance de vreo 2 ore, m-am dus si am mutat deja o parte din haine in apartamentul nou din Discovery Gardens, Building 84, apart 113. devine mai uman, voi aduce plusul meu de murdarie si dezordine in inca un loc din Dubai. Deja camera de hotel devenise irespirabila.

maine plec la sauditi, sa incep proiectul. dar pana maine, este azi. am citit un articol f interesant al lui ungureanu, http://tru.blog.cotidianul.ro/2008/12/28/huntington/. merita citit, in special pentru cei interesati de mecanismul american de democratizare a lumii si de ce el nu poate avea efecte imediate, daca nu chiar adverse de multe ori.

aaa, si era sa uit. am facut abonament la lumina, internet, televiziune. tre sa dau o fuga acum la ikea sa cumpar un pat. ma duc.

2 comments:

RitaSophie said...

:) La multi ani si bine te-am gasit - un prieten comun mi-a dat link-ul tau! Eu sunt Rita, si-s tot in Dubai... Ma-ntorc sa te citesc... Numa' bine!

Unknown said...

La Multi Ani si tie Rito :-)
Bine te-am gasit si eu.
esti primul meu cititor :-) lol. hai noroc si poate ne-om vedea odata prin Dubai.

intentionez sa pun bazele unei comunitati de romani din Dubai. caut voluntari, sa ne adunam odata si sa discutam. primul pas o sa fie un website, sa cumpar un domeniu ceva. si un script.