Sunday, January 18, 2009

ACDC still rocks !


Yeah baby, the mojo of ACDC is back !
E bine sa ma revin pe blog. Bine ai revenit, Cristian. Merci blogule.

Am primit chiar miercuri, inainte de weekend (think people, in Saudi Arabia weekendul incepe joi, yes...) Black Ice, ultimul album ACDC. Frumos shipuit din state, l-am pus acum pe laptop si imi urla in urechi. Cred ca vecinii mei sunt incantati.
Ma simt ca in telenovela. Pot lipsi vreo 369 de episoade si cand ma intorc, inteleg totul, toate personajele se poarta la fel si actiunea parca nu a inaintat. Asa e si cu ACDC. Imi da un sentiment de acasa, cumva. Imi sunt dragi pentru ca desi au 140 de ani, canta tot ca la 18 ani. E ceva fenomenal, domnule. Iris sunt mici copii pe langa ei. Oricand poti asculta o melodie ACDC, fara sa stii cine canta, mergi la sigur. Sunet, voce, ritm, chiar si versuri. "Well the devil may care / You toss 'em back and be a man / With the last time / Black Ice / End of it all, end of the all" etc.

:-)

Sunt fericit. Rad cu gura pana la urechi si cu dintii mei mari lopatari scosi in afara. cand ii ascult ma apuca nostalgia. Dupa parul meu lung. In locul lui am decis sa imi las chelie. E mai smecher acum asa si in plus, o spal mai usor, ce mai, e mai practic.

Am mancat peste acum. Carevasazica nu am mancat in Jeddah la Marea Arabiei (o sa va povestesc ceva si despre Jeddah, e un oras mizerabil), dar mananc in mijlocul desertului. Inteleptului ii trebuie iarna car...

5 comments:

tzighi said...

Poahaha, l-am cumparat si eu joi, vineri l-am ascultat de proba iar sambata in drum spre munte l-am pus pe repeat.
Ma pregatesc de concert. Pity you are not here :(

Unknown said...

.l..l
Rock Rock Rock !!!
http://acdc.com/acdc101/
Doar ca "Anything Goes" au copiat-o de la Minculescu. Parca citisem si prin Metalfan pe undeva. Urmeaza un scandal de proportii. Cica vor sa ii dea astia de la Iris in judecata.

Unknown said...

...Si cica vor sa le ceara drept despagubire 5 bilete la concertul ACDC de la Milano. :)))

Unknown said...

bai eu sunt de acord sa ceara despagubire, dar nu pe biletele mele. In plus, as zice ca Holograf sa ceara clar despagubire de la Megadeth si Timpuri Noi de la Manowar, macar pentru faptul ca sunt colegi de generatie si clar au furat unul de la altul.
Noi cei care am fost dupa cortina de fier trebuie sa fim razbunati !

Anonymous said...

I-am facut si eu cadou lui Ritu un bilet la concertul de la Amsterdam. Este cu o zi inainte de ziua lui de nastere si se va duce cu baietii ;)