Monday, January 5, 2009

a treia zi de scarbici din douamiinoua

Discutam cu un fost coleg de concert Roger Waters despre Fatih Akim (nota catre self, sa nu uit sa mai vad ceva de el) si imi spunea sa vad un film, Red Road. Il are careva uploadat pe undeva, sa il dau si eu jos ? La noi nu prea merg torentele si oricum nu pot instala pe laptopul de la serviciu.

Am super racit.

Premiile Catavencu, primite de la Rita alias Sophie au fost beton. Remarc una in mod special la categoria “Din putul gandirii” :
Catalin Zmarandescu (candidat PNG la Camera Deputatilor): "Nu pot sa spun acum ca ma pricep la politica. Ar insemna ca mint. In schimb, m-am uitat peste doctrina partidului, dar n-am aprofundat-o."
E asa de .... romaniaaaaaaaa.

Van Halen si Velvet Underground rock baby ! Yeah. Their mojo is great and kickin’.

laterz.

3 comments:

Rin Tin Tin said...

Akin, babe :*

Unknown said...

corect zediable.

vreau sa scriu si eu pe zee movies, cum facem ? imi dati voie sau nu? poate va trimit intai review-urile mele si daca considerati OK, le publicati ?

Gabriel said...

Crossing the Bridge, singurul documentar facut de Akin pana acum. Eu asta iti recomand de la Akin pentru ca sunt intr-o dispozitie nebuna de documentare in ultima vreme si post-ul tau mi-a amintit de productia asta care-i ireprosabila si revelatoare (mai ales pentru cineva ca mine care n-a trecut podul acela in nici o directie).