Tuesday, January 6, 2009

pe picior de plecare si cu foamea in gat

Astazi a fost o zi tare prielnica pentru stomacul meu. am mancat de dimineata micul dejun la hotel (cu speranta ca mi-l deconteaza serviciul - n-a fost cazul, tzaranii), apoi am mers la pranz si am bagat la ghiozdan niste pui indian si acum pe seara, 2 senvisuri Caprese si Ciprico.
acum imi e din nou foame.

Aaa, si am mai bagat inca 14 ceaiuri la serviciu, mult sub recordul de ieri de 21. devin arab, asa mi-a spus colegul Abdullah. iar complimentul suprem a venit de la o tanti filipineza din IKEA, care mi-a spus pe un ton care nu incapea contrazicere ca nu asa arata romanii. eu sigur sunt arab.
deci am reusit. acuma nu mai ramane decat sa dau iama in oi.

Joia viitoare plec la Jeddah impreuna cu El Hadji. De-abia astept.
Si nu mai ajunge Catavencu odata...

4 comments:

tzighi said...

Which reminds me: ia sa bag eu un ceai ca tot am primit unul nou ("Men Activity" :)) - nu contine telina si nici pilule albastre ).
Si mie in Turcia mi-au zis ca sunt turc asa ca cine stie.... poate ca runs in teh family

Rin Tin Tin said...

Si eu am baut ceai la greu cat am fost in Ucraina (care, de la mama Rusie, are buna traditie cu ceaiul - samovare and shit). Vezi cu oile, ca arabii isi pazesc bine oile... :)

Anonymous said...

Hai ca azi m-ai facut sa rad :)))
Ce are lumea asta nu romanii "arabi"? Si lui Ritu i-au zis niste olandezi (la o bere in Belgia) ca nu are fata de roman ci de arab.

Unknown said...

pai cred ca din cauza ca suntem bruneti si daca mai avem si putina barba, hallas, suntem de-ai lor.

Mafi muskila....

Tzighi stie totusi bine de ce am scris eu de ceai - ca eu nu beau ceai deloc, ci numai laptic, d'aia am fata rotunda fara riduri. deci pentru mine chiar e un record. sper sa nu il bat prea curand.