Saturday, January 3, 2009

a treia zi din douamiinoua

As glosa pe marginea unui subiect, dar creierul meu e gol astazi. Am instalat noul Office pe noul laptop si m-am cazat la noul hotel, imbracand noul costum. va suna ceva ciudat in toata insiruirea de mai sus ? Mie nu.

Am continuat sa ascult Badly Drawn Boy si niste muzica arabeasca. Am reusit si sa ma intristez pe marginea unor articole despre manelele si Revelionul 2009. Una din remarci chiar mentiona Vomilionul 2009, care ar fi parut amuzanta daca nu ar fi fost atat de reala.

Pe mine m-a scutit Cel de Sus de pacostea de a ma uita la televizor de Revelion. Mai bine a fost cu nasul in laptop si 2 beri langa.

Azi am reusit sa sincronizez noul telefon al lui Moni, un Nokia E71 cu contul meu de gmail si de yahoo, asa ca acum sunt online oriunde ma duc. Pretty cool.

Prima zi de serviciu dupa o pauza luuunga. Boring stuff, clientul asta e mai obositor decat daca as fi muncit non stop.

Cred ca bag un film, dupa ce mai citesc din Jeph Jacques. Blogul tipului asta, dupa fiecare cartoon, contine remarci si idei atat de subtile, incat este o adevarata placere sa il citesc.

No comments: