Wednesday, January 14, 2009

diferite bloguri

Am inceput sa scriu la ce filme ma uit. E drept, a tras ceva de mine Rin Tin Tin, dar am inceput. Macar asa mai tin eu minte ce filme am vazut, ca intr-o vreme ma uitam luni la un film si daca ma intrebai marti la ce film m-am uitam, nu mai stiam sa iti spun.
Blogul este Zeemovies.blogspot.com.

Doua articole interesante azi, platesc tribut in curand lui Gabi.

Unul despre de ce trimitem mai departe spam mail. Este drept, se refera mai mult la acele chain emails, care contin informatii absolut irelevante pentru viata unui om normal, dar aduc acele detalii picante, exotice oricarui naiv, care vin sa ii confirme conspiratia mondiala. sau din contra, sunt acele mesaje de dragoste, care au atasate pisicutze pozate la 3 saptamani, care se uita la tine si tuturor femeilor li se face inima cat un purice sa nu pateasca ceva - no offense ladies.
il puteti citi aici.

al doilea articol interesant este legat de ce avem tot timpul tendita sa lasam pe maine ce putem face azi. Care este motorul nostru interior, ce motiveaza lenea ? Il puteti citi aici.

si foarte important, poate asa o mai motivez si pe sotioara mea iubita sa mai scrie :-) ca ea scrie chiar foarte frumos cand vrea, cateva poezii aici. Iub, sa postezi haiku-urile, ca sunt chiar foarte tari.

ma duc sa ma scriu despre un film de kaurismaki :-)) pariez ca v-am omorat cu asta.

3 comments:

Rin Tin Tin said...

Chain letters rock, parerea mea e ca, pur si simplu, e vorba de prostie :)
Hai sa construim si noi una, sa vedem dac-o forwardeaza oamenii :P

Anonymous said...

Invitatia de a posta pe www.inessentia.net era pentru amândoi. Haiku-urile lui Moni ma intereseaza si pe mine...

Astept,
Santal

Unknown said...

stiu Santal, si i-am comunicat deja. Pana acum Moni nu a facut decat bagaje si se pregateste intens pentru reintregirea familiei :-)