Sunday, January 4, 2009

devreme rau

Buhuhuhuhu, de la 5 dimineata m-am trezit, culcat la 1 noaptea. Nu stiu ce se intampla cu mine, dar ceva se intampla. Cred ca ma pregatesc sa fiu rapit de extraterestri. Nu am viza, dar cred ca se gasesc si acolo niste racketi care sa te bage prin praful interstelar, de nu te mai detecteaza nici un satelit cand elimini o urma de gaz fasolic in alta galaxie.

Dupa cum spuneam si Ritei, doamna / domnisoara care mi-a lasat primul comentariu pe blog (ii multumesc pe aceasta cale si dansei, si nu le multumesc nici unui artist din romania care au contribuit in a avea cel mai temelizant Revelion posibil), vreau sa creez un site despre comunitatea romaneasca din Dubai. Pana acum l-am intalnit la Ikea pe Alex Porancea si la iesirea din Mall of the Emirates pe un cuplu, nu am decat nr lui - Catalin, care lucreaza la Harvey Nichols si care se pare ca si-au gasit cazare tot in Discovery Gardens.

www.romaniindubai.com/

Cum va suna ?

Astept pareri. Daca e ok, cumpar domeniul si gasesc eu un script pentru un forum si ce mai trebuie pe acolo.

In alta ordine de idei trebuie sa imi iau un nou aparat foto, ma doare inima cand ma gandesc la cel furat.... weep weep, gimme a napkin and I mean NOW.

Arctic Monkeys rule. punk is definitely not dead !

Gust de pizza nashpa in gura. mic dejun frugal. fug la munca si la tuns.

Aaaaa, uitai sa va spun, mi-am lasat cioc din nou.

ciaolex.

No comments: